СТРУЧНИ ИЗЛЕТ НАШИХ АДМИНИСТРАТОРА

Дана 26.05.2016.године, организована је једнодневна посета два одељења наше школе, Фа-32 и Па-23, компанији Метал Колубара, Вреоци. Дочекали су их представници менаџмента и упознали са начином пословања и организације рада ове велике и за све нас значајне компаније. Циљ ове посете је повезивање теоријских знања са могућностима њихове примене у пракси. Ученици су потом обишли два производна погона и коп за експлоатацију угља. Сазнали смо и да половину произведене електричне енергије у Србији добијамо захваљујући овој компанији.

Strucni izlet administratora

Овом приликом ученици су посетили и храм Св.Димитрија у Лазаревцу, обишли су цркву и спомен костурницу изградјену у славу погинулим војницима у Колубарској бици.
Излет су организовале професорке економске групе предмета: Ивана Маричић, Снежана Радучић и Сузана Марковић.

ИЗЛЕТ ТУРИСТИЧКИХ ТЕХНИЧАРА

У суботу, 03.10.2015. god, организован је стручни излет, за ученике првог и другог разреда, смер туристички техничар. Излет је обухватао обилазак Ресавске пећине, водопада Лисине и манастира Манасија.

Ресавска пећина

Ученици су упознати са начином организовања и реализације излета. Поред ученика, у реализацији излета су учествовале професорке Јевђенијевић Зорана, Галић Ана, Миловановић Ивана и Банковић Јулијана. Осим обиласка поменутих туристичких локалитета, ученици су уживали у дивном јесењем дану и међусобном дружењу.

СТРУЧНИ ИЗЛЕТ

У суботу , 15.11.2014. године организована је једнодневна посета ученика два одељења Економско-трговинске школе Сопот (ФА22 и К25) производно-пословној компанији ,,Strauss Adriatic“ д.о.о. у Шимановцима. Компанија је једна од најмодернијих у Србији по изгледу,технологији и моделу пословања. Припада мултинационалној коорпорацији ,,Strauss Group“ присутној у 21 земљи Европе, Азије и Америке. О развоју компаније од локалне пржионице до модерне каква је данас, као и о дугом путу кафе до шољице, наших педесетпеторо ђака сазнало је из организоване презентације. Након тога посетили смо мини музеј ове компаније, а затим и производне погоне где смо се упознали са процесом тестирања, пречишћавања, пржења, млевења и паковања кафе.

Strucni izlet

Најинтересантније је било у просторији за дегустацију, где смо пробали различите врсте напитака. Утисци које смо понели су дивни и надамо се да ће утицати на мотивацију ученика да уложе труд у учење и стицање знања, како би им се исто и исплатило. Пошто нам је време дозволило обишли смо и тржни центар ,,Delta city“, где смо провели сат времена. Све је протекло у најбољем реду. Вратили смо се у 15 часова. Мислимо да би ова врста излета помогла ученицима да повежу теорију са праксом и да ћемо наставити да их организујемо у још већем броју како би обухватили што више ученика и колега.

Професори еко.групе предмета:

Радучић Снежана

Маричић Ивана

ИЗЛЕТ У ОРГАНИЗАЦИЈИ СЕКЦИЈЕ АКТИВА ОПШТЕОБРАЗОВНИХ ПРЕДМЕТА

Дана 01.11.2014. секција актива општеобразовних предмета извела је једнодневни излет до манастира Жича и Врњачке Бање. Из Сопота смо кренули у 09 часова. У посету манастира Жича стигли смо око 12 часова. Ту смо обишли крунидбену цркву српских краљева из династије Немањић као и манастирски комплекс. Наишли смо на срдачан пријем сестринства манастира, уживали у пријатном разговору са монахињама, упознали се са манастирским животом и монашким обавезама, те добили пригодне поклоне. У 14 часова смо кренули ка Врњачкој Бањи. После сат времена вожње стигли смо у Врњачку Бању где смо имали 2 сата слободно да обиђемо град. Из Врњачке Бање смо кренули у 17 часова а у Сопот смо стигли око 20 часова увече. ПО повратку у Сопот постарали смо се да сви ученици безбедно стигну кућама. Излет је протекао у најбољем реду. Ученици су похваљени за приказано понашање током читавог дана.

Вођа пута и руководилац историјске секције,

Иван Животић

СТРУЧНИ ИЗЛЕТ ЗА ТУРИСТИЧКЕ ТЕХНИЧАРЕ

У суботу, 27. септембра 2014. године, ученици прве и друге године, смер туристички техничар, су у оквиру блок наставе из агенцијско и хотелијерског пословања, посетили Бранковину и Ваљево. Ученици су најпре посетили Бранковину, где су обишли гроб и музеј посвећен песникињи Десанки Максимовић, као и цркву у којој је служио прота Матеја Ненадовић. Затим смо обишли Ваљево, где су се ученици упознали са културно-историјским споменицима и туристичким потенцијалима овог града, а највећа пажња је посвећена старом делу града, Тешњару.

СТРУЧНИ ИЗЛЕТ – ,,MANUAL”

У октобру 2011. године, четрдесетшесторо  ученика  Економско-трговинске школе Сопот (одељења ФА32 и ПА33) и две професорке били су на једнодневном излету у Новом Саду.Том приликом били смо гости привредног друштва ,,The Manual co” Нови Сад.Представници менаџмента упознали су нас са њиховим пословањем и производним програмом. Ово привредно друштво основано је 1985. године. Данас има  око 200 запослених и седам продајних објеката. Бирају само најквалитетнију кожу за своје производе. Негују очување врхунског квалитета занатства у производњи мушких и женских торби.Најпре смо посетили магацин материјала, а убрзо и производне погоне. Ученици су се упознали са процесом израде модела торбе: бирањем, сечењем, шивењем коже, монтирањем бравица на торбе.Затим смо обишли све службе, са дужим задржавањем у финансијско-рачуноводственој. Одушевило нас је то што у канцеларијама влада топла и пријатна атмосфера. Томе доста доприноси чињеница да се у свакој налази много музејских предмета који датирају с краја XIX и почетка XX века.На самом крају, посетили смо изложбени простор и разговор наставили са љубазним домаћинима уз топле кифлице, припремљене у нашу част.Утисци које смо понели су дивни, помогли су  ученицима  да повежу теорију са праксом. Свима нам је било лепо и надамо се да ће бити још оваквих излета.